Dostava
Blago, naročeno v Darilnici Klavdija, gre na pot v najkrajšem možnem času, če je na zalogi v naši trgovini v Domžalah, običajno še isti dan. Izdelki, ki so na zalogi imajo pripis: V košarico, v primeru, da izdelek ni na zalogi, piše Podrobnosti, ob kliku se ti izpiše Izdelka ni na zalogi. Vpiši svoj email in obvestili te bomo, ko bo ponovno na zalogi. Pri naročilu ti ponujamo možnost prevzem preko Pošte Slovenije ali GLS-a.
Da bi naročene artikle dostavili karseda hitro, bomo vedno izbrali najbolj optimalno pot, kar pomeni, da dostavo lahko pričakuješ že naslednji dan. Če te ob dostavi ni na navedenem naslovu, pa lahko paket prevzameš kasneje - o možnostih si več lahko prebereš tukaj (GLS) ali tukaj (Pošta Slovenija).
STROŠEK DOSTAVE
POŠTA SLOVENIJE
V primeru izbire našega partnerja Pošta Slovenije, ti zaračunamo pavšalno poštnino 3,99 €, v času akcij, pa je le ta lahko tudi 0 € (brezplačna). Naš partner Pošta Slovenije ti pri plačilu po povzetju ne zaračuna stroška vračila gotovine.
Za več informacij nas pokliči na 041 804 043 ali nam piši na narocila@darilnica-klavdija.si.
GLS
V primeru izbire našega partnerja GLS, ti zaračunamo pavšalno poštnino 3,99 €, v času akcij, pa je le ta lahko tudi 0 € (brezplačna). Naš partner GLS ti pri plačilu po povzetju ne zaračuna stroška vračila gotovine.
Za več informacij nas pokliči na 041 804 043 ali nam piši na narocila@darilnica-klavdija.si.
Preusmeritev paketa na Petrolov BS, BS OMV in Trafike 3DVA
Paketne trgovine BS Petrol, BS OMV in Trafike 3DVA vam dodatno zaračunajo storitev vročanja paketa v vrednosti 0,45€ na paket in storitev obdelave odkupnine 1,05 € na paket.
PLAČILO PAYPAL
V primeru, da želiš opravit plačilo preko sistema PayPal s kreditno kartico, izbereš način plačila PayPal in sistem te bo sam vodil skozi postopek plačila. V primeru, da imaš pri plačilu težave, nas pokliči na 041 804 043, z veseljem bomo pomagali.
BREZPLAČNA POŠTNINA
V primeru, da so v košarici izdelki v znesku 45 € ali več artiklov, poštnino krijemo mi. V primeru, da poštnino krije podjetje Storitve Klavdija, d.o.o., si pridružujemo pravico, da izberemo najcenejšega ponudnika poštnih storitev.
DOSTAVA DOPOLDAN
Naš partner pakete dostavlja v dopoldanskih urah na naslov, vnesen ob oddaji naročila. V svoj profil lahko dodaš poljubno število različnih naslovov za dostavo, med katerimi ob oddaji naročila izbereš ustreznega. Preden je naročilo dokončno potrjeno in odpremljeno, nas lahko preko elektronske pošte ali telefona obvestiš, da želiš dostavo na drug naslov. Razen, če bo to sporočilo prispelo prepozno, bomo poskrbeli, da bo želja upoštevana in da bo paket prišel na pravi naslov.
Ker dostavna služba artikle dostavlja v dopoldanskih urah, se lahko odločiš tudi za dostavo na katerokoli drugo ime ali naslov. Na primer v službo, k sosedom ali študentski dom. Če je ob nakupu za način plačila izbrano plačilo po povzetju, te prosimo, da poskrbiš, da bo imel prejemnik pošiljke pri sebi dovolj gotovine. Če je izbrana dostava na službeni naslov, bo poštar izročil paket pooblaščeni osebi za prevzem pošiljk v podjetju.
Če te v času dostave ni na predvidenem mestu (podjetje, pisarna, bolnišnica, študentski ali dijaški dom itd.), bo dostavljalec pustil sporočilo, na katerem bodo navodila za nadaljnje ukrepanje.
PAKET GRE NA POT ŠE ISTI DAN
Paket gre na pot še isti dan, če je blago na zalogi in če je naročilo oddano in potrjeno dovolj zgodaj. Da bi nam to uspelo, upoštevaj naslednja priporočila:
- preveri ali je artikel na zalogi,
- naročilo oddaj čimprej - potrjeno mora biti najkasneje do 11. ure za GLS in do 14.00 za Pošto Slovenije.
Včasih telefonski klic pomaga zaobiti kakšno od teh pravil, ampak če je izjem preveč, potem pravilo ni več pravilo, zato prosimo za razumevanje. Če artikla nimamo na zalogi v našem skladišču, bo na dostavo treba počakati kak dan dlje. V tem primeru upoštevaj naslednja pravila:
- če pri artiklu piše, da je trenutno nedobavljiv, to pomeni, da nimamo podatka o tem, kako hitro lahko artikel dostavimo; če tak artikel vendarle naročiš, ga bomo poskušali najti in ga dostaviti, če pa bomo neuspešni, bomo naročilo stornirali,
- če naročiš več artiklov in bo čakalna doba za nekatere daljša kot za druge, te bomo vprašali za dovoljenje, da ti artikle, ki so na zalogi, pošljemo takoj, ostale pa potem, ko bodo na zalogi; v tem primeru ti bomo morebitni strošek dostave zaračunali le pri prvi pošiljki, za kasnejše pošiljke pa bomo nosili strošek dostave mi,
- če bo čakalna doba zelo dolga, te bomo preko elektronske pošte sproti obveščali o ažurnih podatkih o predvideni dobavi; če se vmes kadarkoli naveličaš čakanja, nam lahko to sporočiš in artikel bomo odstranili iz naročila in dostavili ostale artikle ali pa naročilo stornirali.
Za dostavo poskrbi Pošta Slovenije ali GLS, večinoma naslednji delovni dan od dneva odpreme, vendar najkasneje v roku treh delovnih dni. Ob odpremi pošiljke ti bomo poslali obvestilo, da smo artikle že poslali na pot. Za vse dodatne informacije nas pokliči na 041 804 043 ali pošlji elektronsko pošto na narocila@darilnica-klavdija.si.