Pogoji poslovanja

Splošni pogoji spletne prodajalne Darilnice Klavdija so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), Zakonom o varstvu osebnih podatkov (ZVOP-1) ter Zakonom o elektronskem komuniciranju (ZEKom-1).

S spletno trgovino Darilnica Klavdija (v nadaljevanju tudi »trgovina«) upravlja podjetje Storitve Klavdija, d.o.o., matična številka: 3728781000000, davčna številka: SI92910203, ki je tudi ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju tudi prodajalec ali Darilnica Klavdija).
 
Splošni pogoji poslovanja določajo delovanje spletne trgovine Darilnica Klavdija, pravice in obveznosti uporabnika in trgovine ter urejajo poslovni odnos med Darilnico Klavdijo in kupcem. Splošni pogoji poslovanja urejajo tudi posamezna pravila nakupa na prevzemnem mestu družbe Storitve Klavdija, d.o.o.
 
Kupca zavezujejo splošni pogoji, ki so veljavni v trenutku nakupa (oddaje spletnega naročila). Uporabnik je ob oddaji naročila vsakič posebej opozorjen na splošne pogoje poslovanja in z oddajo naročila potrdi svojo seznanjenost z njimi. Splošni pogoji poslovanja so na vpogled tudi na prevzemnem mestu Storitve Klavdija, d.o.o.
 

Vrste uporabnikov

Z enkratnim vpisom v spletno trgovino Darilnica Klavdija prek elektronske pošte postane obiskovalec gost Darilnice Klavdija, s potrjeno registracijo v spletno trgovino Darilnica Klavdija pa postane član Darilnica Klavdija. Tako gost kot član Darilnice Klavdija (v nadaljevanju tudi uporabnik) pridobita pravico do nakupa v spletni trgovini Darilnica Klavdija.
Obiskovalec lahko enkratni vpis kot gost Darilnice Klavdija ali registracijo za člana Darilnice Klavdija opravi prek spleta.
Ob registraciji v spletno trgovino kot član Darilnice Klavdija pridobi obiskovalec uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo člana Darilnice Klavdija nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki.
Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Če želi uporabnik kadarkoli kasneje svoj naslov elektronske pošte zamenjati z drugim, mora zahtevek za to poslati na narocila@darilnica-klavdija.si. Sprememba elektronskega naslova bo izvedena isti ali najkasneje naslednji delovni dan, o tem pa bo uporabnik obveščen prek elektronske pošte.
Nakup določenih artiklov, ki so na zalogi na prevzemnem mestu Storitve Klavdija, d.o.o., je mogoč tudi brez vpisa v spletno trgovino Darilnica Klavdija in sicer po Redni ceni.
 

Dostopnost informacij

Darilnica Klavdija se zavezuje, da bo kupcu še preden ga zavezuje pogodba ali ponudba, zagotovila naslednje informacije:
  1. podatke o podjetju Darilnice Klavdija (ime in sedež podjetja, matična številka),
  2. kontaktne podatke, ki uporabniku omogočajo hitro in učinkovito komunikacijo (e-pošta, telefon),
  3. bistvene lastnosti artiklov (vključno s poprodajnimi storitvami in garancijami) ter rok veljavnosti tega podatka,
  4. dostopnost artiklov (vsak artikel, ki je v ponudbi na spletnem mestu, naj bi bil dostopen v razumljivem roku),
  5. pogoje dostave artiklov (ter način, kraj in rok dostave),
  6. cene, ki morajo biti jasno in nedvoumno določene in razvidno mora biti prikazano, ali že vsebujejo davke in stroške prevoza in druge dajatve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  7. način plačila in dostave ali izpolnitve, ter rok veljavnosti tega podatka,
  8. časovno veljavnost ponudbe,
  9. rok, v katerem je možno odstopiti od pogodbe in pogoje za odstop (opis pravice do odstopa v skladu s 43.č ZVPot; v primerih, ko potrošnik v skladu s 43.č členom ZVPot nima pravice do odstopa, je o tem izrecno obveščen),
  10. pojasnilo postopka s pritožbo, vključno z vsemi podatki o kontaktni osebi ali službi za stike s kupci.

 

Ponudba artiklov

Zaradi narave poslovanja prek spleta se ponudba Darilnice Klavdija ažurira in spreminja pogosto in hitro.
Cena v spletni trgovini Darilnica Klavdija je prikazana kot Spletna redna cena . Spletna redna cena velja za vse registrirane uporabnike Darilnice Klavdija (to je za uporabnike, ki Darilnici Klavdija zaupajo svoje podatke). Registriran uporabnik Darilnice Klavdija postanete z registracijo v spletni trgovini kot član Darilnice Klavdija ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost Darilnice Klavdija. Na prevzemnem mestu so posamezni artikli na voljo za nakup. Na njih je prikazana Redna cena.
Redna cena pa je cena, ki velja za neregistrirane uporabnike, ki niso člani Darilnice Klavdija ali gosti Darilnice Klavdija in želijo kljub temu opraviti nakup na prevzemnem mestu podjetja Storitve Klavdija, d.o.o.
 

Oznake artiklov

Artikel z oznako "NOVO" je na novo dodan artikel v ponudbo Darilnice Klavdija. S to oznako bo izpostavljen minimalno 14 dni in maksimalno 2 meseca.
V kategoriji z oznako "Akcijska ponudba" imajo artikli znižano ceno glede na spletno redno ceno, ki velja do odprodaje zalog tega artikla. Odstotek znižanja je naveden ob artiklu.
V kategoriji z oznako "Priporočamo" prodajni svetovalec Darilnice Klavdija zaradi lastnosti artikla ali/in odlične cene priporoča nakup. Priporočilo, namenjeno širšemu krogu oseb, ne upošteva potreb in lastnosti posameznega kupca, zato mora nakupno odločitev zase sprejeti vsak kupec sam in Darilnice Klavdija zanjo ne prevzema nobene odgovornosti.
V kategoriji z oznako "Najbolj prodajano" so artikli, ki so po številu prodanih kosov najbolj prodajani. Ker se zaloga artiklov ves čas spreminja, prav tako pa prodaja le-teh, se izpostavljenost artiklov prilagaja trenutni prodaji in se ne prilagaja s strani prodajalca.
 

Naročilo

Kupoprodajna pogodba med Darilnico Klavdija in kupcem je v spletni trgovini Darilnica Klavdija sklenjena v trenutku, ko Darilnica Klavdija kupcu pošlje prvo elektronsko sporočilo o statusu njegovega naročila (z naslovom: Darilnica Klavdija - Naročilo). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za Darilnico Klavdija kot za kupca. Kot kupec velja oseba s podatki, kot so navedeni ob oddaji naročila. Kasnejše spreminjanje podatkov o kupcu ni mogoče.
Kupoprodajna pogodba (t.j. prvo elektronsko sporočilo o statusu naročila) je v elektronski obliki shranjena na strežniku Darilnice Klavdija.
 

Načini plačila

Darilnica Klavdija omogoča naslednje načine plačila:
z gotovino ob prevzemu
z nakazilom na račun Darilnico Klavdija po ponudbi/predračunu*
s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Maestro)*
s PayPalom
*Po prejemu plačila po ponudbi/predračunu gre naročilo naprej v proces obdelave.
Na prevzemnem mestu Storitve Klavdija, d.o.o. je možno plačilo z gotovino ali s plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Visa Electron, Maestro). Plačilo z vrednotnicam ni mogoče.
Pri plačilu s kreditno kartico preko spleta nas v primeru preklica naročila ali spremembe načina plačila s stani uporabnika obvestite na narocila@darilnica-klavdija.si za kreditiranje kartice ali vračila kupnine.
 

Izdaja računa

Darilnica Klavdija po dostavi naročenih artiklov kupcu pošlje tudi račun in sicer v pdf formatu na e-naslov kupca. V primeru osebnega prevzema na prevzemnem mestu prejme kupec natisnjen račun za nakupljene artikle ob njihovem prevzemu.
Na računu sta razčlenjena cena in vsi stroški v zvezi z nakupom ter podano obvestilo o pravici do odstopa od pogodbe.
Kupec je dolžan preveriti pravilnost podatkov pred oddajo naročila. Kasneje podanih ugovorov glede pravilnosti izdanih računov ne upoštevamo.
 

Cene

Spletna redna cena
Spletna cena velja za vse registrirane uporabnike Darilnice Klavdija, ki so podjetju Storitve Klavdija, d.o.o. zaupali svoje podatke. Registriran uporabnik Darilnice Klavdija postanete z registracijo v spletni trgovini kot član Darilnice Klavdija ali enkratnim vpisom v spletno trgovino kot gost Darilnice Klavdija. 
 
Redna cena
Za nakup neregistriranih uporabnikov velja Redna cena. Artikli so na voljo za nakup po Redni ceni izključno na prevzemnem mestu podjetja Storitve Klavdija, d.o.o. Redna cena je običajno višja od Spletne redne cene. Kupci lahko tudi na prevzemnih mestih opravijo registracijo za člana Darilnice Klavdija ali oddajo naročilo kot gost Darilnice Klavdija in s tem, ko podjetju Storitve Klavdija, d.o.o. zaupajo svoje podatke, uživajo ugodnosti Spletne redne cene. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev bonusov, promocijskih kod ipd.
Kjer je ob artiklu izpisana samo ena cena, je to Spletna redna cena. Kadar pa je pri artiklu Spletna redna cena prečrtana, pomeni, da imajo registrirani kupci spletne trgovine Darilnice Klavdija možnost artikel kupiti po Akcijski ceni.
 
Akcijska cena
Kadar je pri artiklu Spletna redna cena prečrtana, pomeni, da imajo kupci spletne trgovine Darilnice Klavdija možnost artikel kupiti po Akcijski ceni. Artikli z Akcijsko ceno imajo znižano ceno glede na spletno redno ceno, ki velja do odprodaje zalog tega artikla. Odstotek znižanja je naveden ob artiklu.
 
Vse cene vsebujejo DDV, razen če je izrecno napisano drugače.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo v naprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
 
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo Darilnica Klavdija kupcu omogočila odstop od nakupa.
 
Popusti, promocijske kode ipd. se praviloma ne seštevajo. Popust pri posameznem artiklu in promocijska koda se seštevata.
 
Vplačana sredstva po darilnih bonih, bonusih in predračunih se ne obrestujejo. Darilnih bonov in kod bonusov za popust ni možno menjati za gotovino.
Na prevzemnem mestu Storitve Klavdija, d.o.o. so posamezni artikli na voljo za nakup po ceni, ki je enaka njihovi ceni iz spletne trgovine Darilnice Klavdija. Vse objavljene cene na prevzemnih mestih vsebujejo DDV. Pri nakupu na prevzemnem mestu ni možna unovčitev, bonusov, promocijskih kod ipd. Lahko pa se vnovči darilni bon.
 

Plačilne in kreditne kartice

V primeru plačila s plačilnimi ali kreditnimi karticami veljajo še naslednji pogoji:
plačnik (podatki v računu uporabnika) mora biti ista oseba ali organizacija, kot je lastnik plačilne ali kreditne kartice,
po potrditvi prejema naročila ni možna sprememba vsebine naročila oz. končnega zneska naročila, razen izjemoma z odobritvijo Darilnice Klavdija.
 

Darilni bon Darilnice Klavdija

Darilni bon je izkazni papir, ki ga prodajalec Storitve Klavdija, d.o.o. proti plačilu izda v elektronski obliki (kupec prejme e-mail s kodo darilnega bona) ali fizično v papirnati obliki (kupec prejme darilni bon z navedeno vrednostjo bona). Vsak darilni bon je označen s svojo kodo (unikatno kodo bona), prodajalec Storitve Klavdija, d.o.o. pa ga je zavezan sprejeti kot plačilo za nakup prek spletne trgovine Darilnice Klavdija.
Darilni bon je moč kupiti v spletni trgovini Darilnice Klavdija ali fizično na prevzemnem mestu Storitve Klavdija, d.o.o.. Za nakup darilnega bona veljajo enaka določila pogojev poslovanja kot za nakup drugih artiklov, razen načina plačila. Darilni bon je možno plačati z gotovino, s plačilom po predračunu, s PayPalom, s plačilno ali kreditno kartico. Veljavnost darilnega bona je 6 mesece od izdaje bona, razen v primeru, ko je na bonu to drugače označeno.
Menjava darilnega bona za gotovino ni možna. Bon je unovčljiv le v celotnem znesku. V primeru, da je vrednost nakupa višja od vrednosti darilnega bona, mora imetnik darilnega bona razliko doplačati. Vrednost nakupa mora biti višja od vrednosti darilnega bona.
 
Uporaba darilnega bona:
Izberite blago, ki ga želite kupiti in ga dajte v košarico. Nadaljujte in končajte naročilo. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
V polje Darilni bon ali kodo za popust vpišite kodo darilnega bona in potrdite tako, da kliknete na gumb Uporabi.
Ko vpišete kode, se vrednost darilnih bonov avtomatsko odšteje od cene vašega naročila. Ostane znesek, ki ga je treba še poravnati.
Nato samo še oddate spletno naročilo.
Znotraj enega spletnega naročila lahko uporabite samo eno kodo za popust, promocijsko kodo ali darilni bon. Boni in kode se med seboj izključujejo.
Če je naročilo ali del naročila preklican in zato darilni boni niso unovčeni, vam bomo bone nadomestili z novimi darilnimi boni. Vplačani denar bomo vrnili na vaš tekoči račun ali kreditno kartico, v kolikor ste z njo izvedli nakup. Vse, kar morate storiti je, da nam sporočite kode unovčenih darilnih bonov in številko vašega transakcijskega računa.
 

Koda za popust

Koda za popust prinaša različne ugodnosti pri nakupu prek spletne trgovine Darilnice Klavdija in je časovno omejena. Aktivno kodo za popust najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih.
V primeru, da kupec izkoristi kodo za popust, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.
 
Uporaba kode za popust:
Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti kode za popust. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite kodo za popust in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi. 
Ko vpišete kode za popust, se vrednost kode za popust avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročil. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
Koda za popust je enkratna koda, kar pomeni, da jo lahko uporabite le enkrat.
Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.
 

Promocijska koda

Promocijska koda prinaša različne ugodnosti pri nakupu in je časovno omejena. Aktivno promocijsko kodo najdete na naslovni strani oglasnega sporočila, na strani posameznega oddelka, v našem e-obveščevalcu ali drugih medijih. 
V primeru, da kupec izkoristi promocijsko kodo, a naročilo s koriščeno kodo kasneje sam prekliče po lastni volji, do nove ugodnosti z naslova te kode ni več upravičen.
 
Uporaba promocijske kode:
Izberite artikle, ki jih želite kupiti in jih dajte v košarico. Ko končate z dodajanjem artiklov v košarico, nadaljujte s klikom na gumb Na blagajno. Izberite način dostave, navedite naslov za dostavo in izberite način plačila.
V istem koraku v polje Darilni bon, promocijska koda, koda za popust vpišite promocijsko kodo in vnos potrdite s klikom na gumb Uporabi.
V vsakem nakupu je možno izkoristiti le eno promocijsko kodo (na primer: ob naročilu 2 artiklov lahko sočasno uporabite največ 1 promocijsko kodo).
Vrednost vašega naročila mora biti vsaj 1 € višja od vrednosti promocijske kode za popust.
Ko vpišete promocijsko kodo, se vrednost promocijske kode avtomatsko odšteje od cene vašega naročila v zadnjem koraku – Povzetek naročila. Ostane znesek, ki ga je potrebno še poravnati.
Kombinacija različnih oblik ugodnosti (koda za popust, promocijska koda in bonus) znotraj istega naročila ni mogoča.
 

Postopek obveščanja o nakupu

 
1. Darilnica Klavdija naročilo
Po oddaji naročila kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto. Članu Darilnice Klavdija so na spletni strani Darilnice Klavdija vselej dostopni izčrpni podatki o statusu in vsebini naročila. Darilnica Klavdija naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Darilnica Klavdija lahko za preverjanje podatkov ali zaradi zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Pri dobavi artiklov, ki jih Darilnica Klavdija nima na zalogi v lastnem skladišču, je Darilnica Klavdija izključno vezan na dobavo s strani svojega dobavitelja in na čas, v katerem lahko ta dobavitelj dostavi artikel do Darilnice Klavdija. Prek elektronske pošte Darilnica Klavdija kupca sproti obvešča o ažurnih podatkih v zvezi z dobavo artiklov. Če je dobavna doba zelo dolga in kupec ne želi čakati, lahko kupec to sporoči Darilnici Klavdija, ki bo artikel odstranil iz naročila in vrnil kupcu morebitna že vplačana sredstva, ostale artikle iz naročila pa po izbiri kupca ali dobavil ali pa celotno naročilo storniral. Če dobavitelj Darilnice Klavdija ne potrdi dobavljivosti naročenih artiklov najkasneje do izteka dveh tednov od dneva oddaje naročila, lahko Darilnica Klavdija naročilo kupca zavrne iz razloga, ker artikel ni na razpolago. Z dnem zavrnitve naročilo kupca preneha veljati. Darilnica Klavdija ne prevzema nobene odgovornosti za škodo, ki bi nastala zaradi daljših dobavnih rokov ali zaradi nedobave artiklov, ki jih Darilnica Klavdija nima na zalogi v lastnem skladišču, razen v kolikor bi jo podjetje Storitve Klavdija, d.o.o. ali oseba, za katero je podjetje odgovorno, povzročilo namenoma ali iz malomarnosti.
 
2. Naročilo je odpremljeno/Naročilo je pripravljeno za prevzem
Darilnica Klavdija v dogovorjenem roku artikel pripravi, odpošlje oziroma pripravi za osebni prevzem in o tem po elektronski pošti obvesti kupca. Darilnica Klavdija v elektronski pošti pouči kupca tudi o politiki odstopa od pogodbe, kam se lahko obrne v primeru zamude pri dostavi in kam se lahko obrne v primeru pritožbe.
V primeru, da se kupec pravočasno odloči za preklic naročila, mora prodajalca o tem nemudoma obvestiti na telefonsko številko splošne pomoči 041 804 043 ali po e-mailu na naslov narocila@darilnica-klavdija.si. Če se zgodi, da je naročilo že odpremljeno, pošiljko kupec zavrne dostavni službi. V primeru osebnega prevzema (ko je artikel že pripravljen na prevzem), pa kupec prav tako svojo željo po preklicu naročila sporoči prek zgoraj omenjene telefonske številke ali po zgornjem e-mailu.
 

Nakup za pravne osebe

Postopek nakupa za pravne osebe je popolnoma enak kot za fizične osebe, le da v prvem koraku izberete opcijo račun na podjetje in potrdite strinjanje s pogoji poslovanja. Če ste že nakupovali na podjetje, ga le izberete iz svojega arhiva.
Če želite račun na podjetje, sprejemate pogoje poslovanja, ki veljajo za podjetja. Glavna razlika je v možnostih odstopa od pogodbe: podjetjem, samostojnim podjetnikom in drugim pravnim osebam omogočamo vračilo dobavljenih artiklov v okviru garancijskih pogojev. Naštete pravne osebe nimajo možnosti odstopa od pogodbe v 14 dneh od prevzema artikla brez razloga, kot to velja za potrošnike (fizične osebe). 
Vračilo kupnine za pravne osebe ni možno. Za nakupe pravnih oseb prav tako veljajo Splošni pogoji poslovanja Darilnice Klavdija, več o možnostih vračil v okviru garancijskih pogojev si lahko preberete v nadaljevanju strani oziroma na strani o vračilih.
Spletna trgovina Darilnice Klavdija pravnim osebam omogoča naslednje načine plačila:
Z gotovino ob prevzemu* (omejitev gotovinskega plačevanja do 420 € z DDV)
Z nakazilom na račun upravitelja Darilnice Klavdija po ponudbi/predračunu
S plačilno oziroma kreditno kartico (MasterCard®, Visa, Maestro)
odloženo plačilo (velja za organizacije javne in lokalne uprave ter podjetja, ki dosegajo ustrezno boniteto).
 
*Pri posameznih naročilih si pridržujemo pravico zahtevati plačilo z nakazilom na račun Darilnice Klavdija po ponudbi/predračunu, pri čemer še vedno velja Cena.
 

Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe

Potrošnik (navedeno velja izključno za fizične osebe, ki pridobijo artikel za namene izven svoje pridobitne dejavnosti) ima pravico, da v 14 dneh od prevzema artiklov prodajalcu sporoči, da odstopa od pogodbe, ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Rok se začne šteti en dan po datumu prevzema artiklov.
Odstop od pogodbe potrošnik sporoči na e-naslov prodajalca: narocila@darilnica-klavdija.si.
Obrazec za odstop od pogodbe artiklov je uporabnikom na voljo tu.
V primeru odstopa od pogodbe potrošnik prejeti artikel vrne ali po pošti na naslov skladišča podjetja: STORITVE KLAVDIJA, d.o.o., Vir pri Stični 104, 1295 Ivančna Gorica ali ga osebno prinese na enega od prevzemnih mest prodajalca.
Vrnitev prejetih artiklov podjetju v roku za odstop od pogodbe se šteje za sporočilo o odstopu od pogodbe.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od pogodbe, je strošek vračila artiklov (ki se v primeru pošiljanja obračunava po ceniku dostavne službe in je odvisen od tega ali gre za pošiljko/paket/tovor). Artikel je potrebno vrniti prodajalcu najkasneje v roku 30 dni od poslanega sporočila o odstopu od pogodbe (nakupa).
Potrošnik nima pravice do odstopa od pogodbe pri pogodbah, katerih predmet je artikel, ki je bil izdelan po natančnih navodilih potrošnika, ki je bilo prilagojeno njegovim osebnim potrebam, ki zaradi svoje narave ni primerno za vračilo.
 
Odstop od pogodbe ni mogoč za blago:
za blago ali storitve, katerih cena je odvisna od nihanj na trgih, na katera podjetje nima vpliva in ki lahko nastopijo v roku odstopa od pogodbe;
za blago, ki je izdelano po natančnih navodilih potrošnika in prilagojeno njegovim osebnim potrebam;
za opravljano storitev, če podjetje pogodbo v celoti izpolni ter se je opravljanje storitve začelo na podlagi potrošnikovega izrecnega predhodnega soglasja in s privolitvijo, da izgubi pravico do odstopa od pogodbe, ko jo podjetje v celoti izpolni;
blago, ki je zaradi svoje narave neločljivo pomešano z drugimi predmeti;
Vračilo opravljenih vplačil vključno s stroški dostave (razen dodatnih stroškov zaradi izbire vrste dostave, ki ni cenovno najugodnejša ponujena standardna oblika dostave s strani podjetja) bo izvedeno takoj, ko je to mogoče, najkasneje pa v roku 14 dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Podjetje vrne prejeta plačila potrošniku z enakim plačilnim sredstvom, kot ga je uporabil potrošnik (kar je najbolj običajno s plačilom na transakcijski račun), razen če je potrošnik izrecno zahteval uporabo drugačnega plačilnega sredstva in če potrošnik zaradi tega ne nosi nobenih stroškov.
Pri odstopu od pogodbe, kjer je bil koriščen bonus, koda za popust ali promocijska koda, se ta sredstva upoštevajo kot popust in se uporabniku ne vrnejo. Uporabniku se vrne le vplačani znesek. Darilni bon se pri odstopu od pogodbe upošteva kot plačilno sredstvo in vrne uporabniku kot darilni bon, vplačani znesek pa se vrne uporabniku.
V izjemnih primerih, ko artikli niso vrnjeni v skladu ZVPot, lahko potrošniku ponudimo odkup artikla z ustrezno odškodnino, ki jo z zapisnikom določimo ob vračilu. Odkup z znižano vrednostjo se upošteva ob potrditvi potrošnika po elektronski pošti. Potrošnik omenjeno odkupnino koristi izključno ob naročilu drugega artikla enake ali višje vrednosti.
Pravico do vračila kupnine v primeru uveljavljanja garancije in stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov (neuradno prečiščeno besedilo).
 

Garancija

Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu. 
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira Darilnico Klavdija, ki bo zagotovila ažurno informacijo.
 

Stvarna napaka

Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
blago z napako zamenja z novim brezhibnim ali
vrne plačani znesek.
 
Kdaj je napaka stvarna? Kadar:
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa je bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila.
 
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
 
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
 
Prevzem artiklov, vrnjenih iz obravnave garancije ali stvarne napake
Kupec je dolžan artikel, ki ga je prodajalcu izročil v garancijsko ali drugačno obravnavo, po zaključku obravnave prevzeti. Kupec prevzame artikel na prevzemnem mestu, na katerem ga je osebno izročil prodajalcu, v primeru, da ga je poslal po pošti, pa mu bo vrnjen na naslov za dostavo.
Prodajalec kupcu pošlje obvestilo o vrnitvi artikla iz obravnave ter ga pozove na prevzem artikla. Kupec je dolžan artikel prevzeti v roku 14 dni od dneva obvestila.
Če kupec artikla ne prevzame v navedenem roku, se artikel izroči v hrambo prodajalcu na naslovu njegovega skladišča: STORITVE KLAVDIJA, d.o.o., Vir pri Stični 104, 1295 Ivančna Gorica. Prodajalec hrani artikel v lastnem skladišču do poteka 6 mesecev od dneva obvestila. Prodajalec ima za to obdobje pravico do povračila vseh stroškov skladiščenja (1 €/dan) ter pravico do povračila vseh za ohranitev artikla potrebnih stroškov.
Po poteku 6 mesecev od dneva obvestila lahko prodajalec artikel proda prek spletne trgovine Darilnice Klavdija in doseženi znesek kupnine, po odbitku prodajnih in ostalih stroškov prodajalca, nakaže kupcu. V primeru, da je vrednost artikla neznatna, ga lahko prodajalec podari v dobrodelne namene in v tem primeru kupcu ni dolžan nobenega vračila. Prodajalec 15 dni pred iztekom 6 mesečnega roka hrambe kupca obvesti o nameravani prodaji oziroma o podaritvi artikla, po prodaji pa tudi o doseženi ceni in znesku stroškov ter o nakazilu preostanka kupnine na transakcijski račun kupca.
 
Artikli z odprto embalažo
Artikli z odprto embalažo so bili vrnjeni na Darilnico Klavdija in imajo lahko manjše pomanjkljivosti (poškodovana embalaža/artikel, odprta embalaža, itd.) in gredo v nadaljnjo prodajo. Tip pomanjkljivosti oziroma stanje artikla sta za vsak artikel pisno navedena (tako v opisu artikla kot na računu).
Vrnjene artikle v Darilnici Klavdija pregledamo, zato kljub vračilu, odprti embalaži ipd. še vedno omogočajo normalno delovanje. Zaradi tega je ustrezno določeno tudi novo obdobje garancije, ki je pisno navedeno ob vsakem artiklu.
V primeru nedelovanja vrnjenega artikla je stranka upravičena do garancijskega popravila in do odstopa od pogodbe v enakih rokih, kot veljajo za ostale artikle.
 
Tip pomanjkljivosti artikla z oznako Odprta embalaža
Odrta embalaža: Artikel ima odprto embalažo, vendar je brezhibno delujoč in popoln. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
Poškodovana embalaža: Artikel ima poškodovano, nepopolno ali neoriginalno embalažo, vendar je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
Poškodovan artikel: Artikel ima manjšo estetsko poškodbo, lahko kaže znake uporabe in ima lahko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
Uporabljen artikel: Artikel je bil vrnjen s strani kupca. Bil je uporabljen in ima lahko nekoliko poškodovano embalažo. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
Servisiran artikel: Artikel je bil servisiran na pooblaščenem servisu. Artikel je brezhibno delujoč. Cena je dodatno znižana, velja naveden garancijski rok.
 

Dostava

Naša pogodbena partnerja za dostavo pošiljk na območju Slovenije sta Pošta Slovenije in GLS, vendar si Darilnica Klavdija pridržuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo lahko izpolnil bolj učinkovito. Več o dostavi najdete tu.
Oddaja odpadne električne in elektronske opreme (OEEO)
Ob nakupu nove električne in elektronske opreme (EEO) lahko brezplačno oddate odpadno električno in elektronsko odpremo (OEEO) na našem prevzemnem mestu. Odpadna električna in elektronska oprema (OEEO), ki jo boste prepustili, mora biti po namenu uporabe in razvrstitvi v razred električne in elektronske opreme enaka dobavljeni/kupljeni, prav tako mora biti število oddanih kosov enaka številu dobavljene električne in elektronske opreme (EEO).
 

Varnost

Darilnica Klavdija uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
 

Varovanje osebnih podatkov

Darilnice Klavdija se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika v skladu z Uredbo (EU) 2016/679 Evropskega parlamenta in Sveta z dne 27. aprila 2016 in ZVOP-1.
Vse podrobne informacije o obdelavi osebnih podatkov najdete v poglavju Varstvo osebnih podatkov (GDPR). Uporabnik se mora zavedati, da je dolžan spletnemu trgovcu posredovati svoje osebne podatke v pravilni in resnični obliki, prav tako je dolžan spletnega trgovca obvestiti o spremembi svojih podatkov. Uporabnik s sprejetjem teh pogojev potrjuje, da so osebni podatki, ki jih je navedel, pravilni.
 

Komunikacija

Darilnica Klavdija bo z uporabnikom stopila v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje, in v skladu z določili ZEKom-1.
Oglasna elektronska sporočila Darilnice Klavdija bodo vsebovala naslednje sestavine:
jasno in nedvoumno bodo označena kot oglasna sporočila,
pošiljatelj Darilnica Klavdija bo jasno razviden,
različne akcije, promocije in druge tržne tehnike bodo označene kot takšne. Prav tako bodo jasno določeni pogoji udeležbe v njih,
jasno bo predstavljen način odjave od prejemanja oglasnih sporočil,
željo uporabnika, da ne želi prejemati oglasnih sporočil, bo Darilnice Klavdija izrecno spoštoval.
Oglasna sporočila Darilnice Klavdija bodo jasno razvidna.
 

Ocene, mnenja in priporočila

Mnenja, ocene in priporočila, ki jih kupci napišejo, so del funkcionalnosti spletne trgovine, in namenjeni skupnosti vseh uporabnikov.
Darilnica Klavdija omogoča, da mnenje napiše katerikoli uporabnik spletne trgovine, pred dokončno objavo pa jih Darilnica Klavdija pregleda. Darilnica Klavdija ne bo objavila mnenj oziroma prispevkov, ki so kakorkoli žaljivi, neprimerni ali ki po oceni Darilnice Klavdija ne nudijo koristi drugim uporabnikom in obiskovalcem.
Z oddajo mnenja ali komentarja se uporabnik izrecno strinja s pogoji uporabe njegovega mnenja ali komentarja in Darilnici Klavdija dovoljuje objavo dela ali celotnega teksta v vseh elektronskih in drugih medijih. Darilnica Klavdija ima pravico vsebino mnenja ali komentarja uporabljati časovno neomejeno in za katerikoli namen, ki je v poslovnem interesu Darilnice Klavdija, vključno z objavo v oglasih ali drugih marketinških komunikacijah. Avtor mnenja hkrati izjavlja in zagotavlja, da je lastnik materialnih in moralnih avtorskih pravic za napisana mnenja in komentarje, ter da te pravice ne izključno in časovno neomejeno prenaša na Darilnico Klavdija.
 

Omejitev odgovornosti

Darilnica Klavdija se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih spletnih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da Darilnica Klavdija ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo Darilnica Klavdija kupca obvestil o spremembah in mu omogočila odstop od pogodbe ali zamenjavo naročenega artikla.
Darilnica Klavdija ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Darilnica Klavdija mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so neprimerna, zavajajoča ali žaljiva. Darilnica Klavdija ne odgovarja za informacije v mnenjih in se omejuje od kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz podanih informacij v mnenjih.
Darilnica Klavdija ima možnost odstopa od pogodbe le, če se ugotovi očitna napaka (46. člen OZ). Kot očitna napaka se šteje napaka v bistvenih lastnostih artikla in vse zmote, ki se po običajih v trgovini ali po namenu strank štejejo za odločilne ter jih Darilnica Klavdija v primeru vednosti ne bi potrdila oziroma sklenila pogodbe. To vključuje tudi očitne napake v ceni.
 

Pritožbe in spori

Darilnica Klavdija spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Darilnica Klavdija se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost zagotavljanja učinkovitega sistema obravnavanja pritožb.
V primeru težav se kupec s podajalcem Darilnice Klavdija lahko poveže telefonsko na telefonsko številko 041 804 043 ali po elektronski pošti na narocila@darilnica-klavdija.si. Pritožba se odda prek e-poštnega naslova narocila@darilnica-klavdija.si. Postopek obravnave pritožbe je zaupen.
Darilnica Klavdija se zaveda, da je bistvena značilnost potrošniških sporov nesorazmernost med ekonomsko vrednostjo zahtevka in potrebnim časom ter stroški, ki nastanejo zaradi reševanja spora, kar je tudi glavna ovira, da potrošnik ne sproži spora pred sodiščem. Zato si Darilnica Klavdija prizadeva po svojih najboljših močeh, da se morebitni spori rešijo sporazumno.
 
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
 
Skladno z zakonskimi normativi Storitve Klavdija, d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Darilnica Klavdija, ki kot ponudnik blaga in storitev omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj.
 
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
 
Želimo vam obilo prijetnih in ugodnih nakupov,
ekipa Darilnice Klavdija
 
Pogoji veljajo od 28. junija 2018.